Dag 11 - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Jessica

09 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Vandaag mocht ik mee met 2 leidsters en 6 kindjes naar de supermarkt. We hadden bloemen en een kaart nodig omdat iemand van de kinderopvang weg ging. Om elf uur gingen de kinderen weer eten dus toen kon ik ook mooi helpen. Er waren kinderen met twee leidsters naar een basisschool dus we hadden het wat rustiger. In de middag gingen we de voeten van de kinderen verven en konden ze op een groot vel papier lopen. Toen kon ik ook helpen met die activiteit. Dus vandaag eigenlijk best een leuk dagje op stage. Om half vijf had ik met de meiden afgesproken om onze kleren te wassen. We moesten daarna nog naar de winkel om eten te halen. Toen dat eindelijk allemaal klaar was gingen we eten. Daarna moesten we nog gaan eten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Reisverslagen

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 7094

Voorgaande reizen:

06 November 2018 - 15 Januari 2018

Australië!

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: