Weekverslag 26-05-2014 – 01-06-2014: - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu Weekverslag 26-05-2014 – 01-06-2014: - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

Weekverslag 26-05-2014 – 01-06-2014:

Blijf op de hoogte en volg Jessica

05 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Maandag ben ik met Lisette naar een soort filmhuis geweest. Het was heel klein maar we hebben wel een leuke film gezien.

Dinsdag gingen we eerst met de gratis bus naar de supermarkt. Toen hebben we geluncht en daarna gingen we naar de telefoonwinkel om onze tien pond terug te halen die ze ons verschuldigd waren.

Woensdag gingen we eerst wassen. Na het wassen gingen we lunchen. We moesten toen rennen naar de trein want vandaag zouden we naar Portsmouth gaan. Na een uurtje reizen met de bus kwamen we aan in Portsmouth. We hebben toen gewinkeld bij Primark. Daarna zijn we naar de Spinnaker Tower gelopen. We konden jammer genoeg niet meer naar boven omdat hij om half 5 dicht ging. Daarna zijn we een restaurant gaan zoeken waar ze echte Fish&chips hadden en toen we die hadden gevonden hebben we er lekker gegeten. Daarna zijn we weer met de bus terug naar de accommodatie gegaan.

Donderdag gingen milou en ik naar een paar winkeltjes in de stad en hebben we in het zonnetje gezeten bij Bischop Palace Garden.

Vrijdag heb ik eindelijk een fiets kunnen kopen. Nadat Milou en ik weer terug waren bij de accommodatie met mijn nieuwe fiets gingen we even poolen. Daarna zijn we naar Milou haar kamer gegaan en hebben we gekaart. Ondertussen heb ik een paar keer naar mijn ouders gebeld. Want vandaag zouden ze mij komen bezoeken. Na een tijdje nam me moeder op en zeiden ze dat ze op het station waren. Ik ben daar snel naar toe gelopen en heb ze eindelijk weer even lekker kunnen knuffelen. Daarna heb ik ze naar een Bed&Breakfast gebracht. Toen zijn we naar mijn accommodatie gegaan en heb ik ze mijn kamer en de keuken laten zien. Daarna zijn we naar de stad gelopen op zoek naar een leuk restaurantje. Toen we er een hadden gevonden, hebben we er lekker gegeten. Na het eten zijn we naar de bioscoop gegaan. Na een leuke film hebben we nog wat gedronken maar we werden er al weer snel uitgezet want de tent ging om half 12 dicht.

Zaterdag ging ik met mijn ouders naar Londen. Het was twee uur reizen met de trein. Na die twee uur kwamen we aan bij het grootste station in Londen. We zijn naar de Londen Eye gelopen. Het was echt super druk en er stonden super lange rijen. Wij zouden de boot cruise doen dus we konden een ticket kopen en daarna hadden we een tijd dat we aanwezig moesten zijn. We hebben toen eerst een broodje gegeten bij de Subway. Daarna over de brug gelopen richting de Big Ben. Om kwart over twee stonden we te wachten op de boot. Toen de boot kwam konden we mooi boven op de boot gaan zitten. Er was een man die ons vertelde over wat we om ons heen zagen. Het was erg leuk. Na 40 minuten waren we weer terug en hebben we nog even een stukje gelopen. Daarna gingen we weer naar het station om weer terug naar Chichester te gaan. Toen we in Chichester aan kwamen hebben we bij een restaurant gegeten. Het was een heel leuk restaurant en het eten was ook goed.

Zondag hadden we om half 10 afgesproken om te ontbijten. Na het ontbijten heb ik mijn ouders de kathedraal, Bischop Palace Garden , mijn school, mijn stage en de supermarkt laten zien. Daarna hebben we nog wat gedronken en de koffer bij het Bed&Breakfast opgehaald. Toen zijn we naar het station gelopen en moest ik alweer afscheid nemen. Ik vond het super fijn om ze weer effe te zien en bij te praten.
Daarna ging ik naar Milou om te lunchen. Om 4 uur kwam Lisette weer terug uit Londen. We hebben even bij gekletst en toen zijn we gaan koken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Reisverslagen

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 7088

Voorgaande reizen:

06 November 2018 - 15 Januari 2018

Australië!

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: