Weekverslag 02-06-2014 - 08-06-2014 - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu Weekverslag 02-06-2014 - 08-06-2014 - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

Weekverslag 02-06-2014 - 08-06-2014

Blijf op de hoogte en volg Jessica

10 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Dinsdag mocht ik op stage mee met twee leidsters en tien kinderen naar de bibliotheek. Ze hadden een paar boeken nodig dus mochten de kinderen die uitzoeken.

Donderdag mocht ik op stage Special News doen met de kinderen. De kinderen hebben dan iets mee of ze willen graag wat vertellen. Ik moest de kinderen hun nieuws laten vertellen tegen de groep kinderen. Als er een kind het nieuws had verteld moest ik wat vragen stellen aan het kind. Het was soms best lastig om vragen in het Engels te stellen. Het was allemaal goed gegaan en ik vond het leuk om te doen.

Zaterdag gingen we naar Isle of Wight. De ouders van Lisette waren ook mee. Het was een heel gezellig dagje. We zijn eerst naar Portsmouth gegaan met de auto en daarna na lang zoeken met de boot naar Isle of Wight. Toen we daar aankwamen hebben we een bus gepakt en zijn we naar een plaatsje gegaan waar we graag heen wilden. Na een tijdje hebben we weer de bus gepakt naar een andere plaats. Dit hebben we elke keer gedaan. We hebben de hele oostkust van het eiland gezien. We hebben mooie foto’s kunnen maken. Om kwart voor 8 hebben we de boos terug genomen naar Portsmouth. Daar aangekomen hebben we lekker gegeten met z’n alle. Na het eten weer naar huis en nog even gekaart.

Zondag hebben we weer boodschappen gedaan. Smiddag’s nog twee uur in de Bischop’s Palace Gardens gezeten en lekker genoten van het zonnetje.