Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Jessica

15 November 2018 | Australië, Sydney

De eerste week is alweer omgevlogen in het mooie Australie. De reis begint eerst met een tussenstop in Hong Kong. Ik begin de eerste week met een groep. We gaan met zijn alle naar the peak. De hoogste berg van Hong Kong waar je een heel mooi uitzicht hebt. Savonds vliegen we in 9 uurtjes naar Sydney. Hier worden we opgehaald door 2 meiden. Zij zullen ons de komende dagen door sydney rondleiden. Aangekomen bij hostel regelen we een aantal dingen en rusten we uit op het strand. De volgende dag gaan we naar de stad om wat dingen te regelen zoals de bank en zorgverzekering. Zaterdag zijn we naar het Opera house en de Harbour Bridge geweest. Zondag zijn we naar de Blue mountains geweest. Zo wat is dat ontzettend indrukwekkend om te zien. Wat is de natuur toch mooi! Maandag gaan we een dagje surfen. Heel leuk om te doen en super gaaf als je dan staat. Ik had het wel eens eerder gedaan maar deze keer ging het wat minder goed. Maar daarom is het niet minder leuk. Dinsdag hebben we een rustig dagje. Ik ga naar bondi beach om daar een wandeling langs de kust te maken. Wauw wat een mooie uitzicht en die kliffen zien er ook super gaaf uit. Genieten!! Woensdag vlieg weer ik verder naar Cairns.

• 17 November 2018 - 07:49

Frank Van Duin:

Leuk om te lezen Jessica, veel plezier nog!

• 17 November 2018 - 09:18

Angela Bruin:

Klinkt al heel goed en dat is nog maar een week.
    Op naar de rest, geniet er maar van.