De tweede dag - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu De tweede dag - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

De tweede dag

Blijf op de hoogte en volg Jessica

30 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Om 7 uur was ik al wakker. Ik kon niet zeggen dat ik lekker had geslapen want ik had een kussen die niet lekker lag en het bed was iets aan de kleine kant. Om 9 uur ging ik even op de computer maar kreeg het niet voor elkaar om internet te krijgen. Toen ben ik gaan douchen en gaan aankleden. Ik had echt super buikpijn en voelde me echt niet lekker. Toch om half 11 maar naar Lisette haar kamer gelopen. Hier hadden we afgesproken om een broodje te eten. We aten een broodje maar ik had echt helemaal geen trek. Toch at ik me broodje pasta op. We hebben daar een tijdje gezeten en toen besloten we naar de winkels te gaan want we hadden nog bijna niks. Zoals een kaasschaaf anders konden we geen broodje Koopman kaas eten. We moesten ook nog wasmiddel, broodzakjes, drinken, brood enz. We gingen eerst de stage van Milou zoeken want die van mij hadden we de eerste dag al gevonden. Toen we die hadden gevonden gingen we naar de stad. Er was een telefoon winkel en daar liepen we in. Ik moest er bijna bukkend in , het scheelde niet veel of ik zou me hoofd stoten. We kochten daar voor 10 pond een simkaartje voor internet. Het was 1 gigabyte voor 10 pond en daarvan konden we overal internetten in de plaats van alleen op de plaatsen waar we Wifi hadden. Toen dit was geregeld gingen we zoeken naar een poundshop . Uiteindelijk hadden we die dan ook gevonden. Maar er was geen kaasschaaf te bekennen. We zijn naar nog wat winkels gegaan voor een kaasschaaf en een paar pannen. Uiteindelijk had ik een kaasschaaf gevonden van 2,50 pond. De pannen konden we niet vinden en we hadden weer zware tassen en waren moe dus zijn we naar huis gegaan. Daar hebben we nog wat gegeten en daarna zijn we allemaal naar onze eigen kamer gegaan om lekker op rust te komen. Om 7 uur hadden we bij mij afgesproken om te koken. Eindelijk zag ik een meisje die ook op een van de kamers zat waar ik zat. Ik heb even met haar gesproken in het Engels. Ik vroeg aan haar of we haar pan mochten lenen en waar ze de pan had gekocht. In één keer raden, bij de Tesco! Wij snapten er niks van want wij hadden daar een pannenset gezien van 80 pond!! We mochten haar pan lenen maar toen kwamen we erachter dat we geen olie of boter hadden en geen spatel enz. Het meisje ging weg en toen leende we wat dingen die in de keuken stonden. We konden een broodje omelet met ham en paprika maken. Toen we het hadden gemaakt hadden we geen trek meer. Ik moest van me zelf één broodje eten met omelet dus zo gezegd zo gedaan. Toen gingen we afwassen. Na het afwassen zijn we nog even naar buiten geweest om de stage te zoeken waar Lisette moest wezen. Haar stage was erg vlakbij. Daarna zijn we weer naar onze eigen kamers gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Reisverslagen

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7120

Voorgaande reizen:

06 November 2018 - 15 Januari 2018

Australië!

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: