Dag 6 - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Chichester, Verenigd Koninkrijk van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Jessica

04 Mei 2014 | Verenigd Koninkrijk, Chichester

Vandaag weer lekker uitgeslapen. We hadden om 1 uur afgesproken om weer te lunchen bij mij. We hebben een tijdje op mijn kamer gezeten en gekeken naar wat we konden gaan doen in deze weken dat we er zijn. Om half 4 zijn Lisette en ik naar het postkantoor gegaan, maar hij was dicht dus we konden geen postzegels kopen. Dus gingen we kijken of we postzegels bij een supermarkt konden kopen. Maar voor naar Nederland moest je toch echt postzegels kopen bij het postkantoor en die was pas dinsdag weer open. Dat moeten we dinsdag maar even doen dan. Lisette en ik gingen nog even kijken of er nog wat in de buurt was wat leuk was om te zien. We hebben niet echt iets gevonden maar wel lekker een rondje gelopen. Om half 6 hadden we weer bij mij afgesproken om Burritos te maken. Na het eten hebben we nog even een half uurtje op mijn kamer gezeten en daarna zijn we naar de bioscoop gegaan. We keken naar de film ‘ The Other Woman’. Dat was een hele leuke film. Daarna zijn we naar bed gegaan.

  • 07 Mei 2014 - 18:14

    Denise:

    Naaaahh, die burritos zien er zeker lekkur uit.
    Kom je die over 9 weken hier maken?

    Mag je al wat doen met die kleintjes?
    Krijg je geen opdrachten van school die je kunt uitvoeren?

    Xxxx

  • 07 Mei 2014 - 18:19

    Jessica Spaander:

    Ja, is goed !

    Ik speel met de kinderen en voor de rest kan ik niet zoveel doen. Ze hebben een hoek waar ze boeken kunnen lezen en dan ga ik daar zitten en dan lees ik ze voor. Ook al is mijn Engels niet te best, daar leren ze ook weer van hahaha!
    Nee , ik heb geen opdrachten van school.

    Dikke kuss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jessica

Reisverslagen

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 7128

Voorgaande reizen:

06 November 2018 - 15 Januari 2018

Australië!

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: