Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

02 Januari 2019 | Australië, Sydney

Donderdag ga ik met een meisje naar Palm beach. Het is een uurtje met de bus. We doen er een wandeling waar je ongelofelijk mooi uitzicht hebt. Na de wandeling neem we een afkoelende duik in de zee. Het is meer een zandbank. Door de ruige golven kan je niet echt lekker zwemmen. En je zit onder het zand! We bruinen nog even bij. De volgende dag ga ik eerst naar sydney tower eye. Je hebt hier mooi uitzicht over de stad. Na het zien van het mooie uitzicht, ga ik even picknicken in parkje. Daarna bezoek ik nog een winkelcentrum, een markt en Darling Harbour. Door de grote stukken die je moet afleggen met de bus, vliegt ook deze dag weer voorbij. 'S avonds met wat mensen gezelllig een potje kaarten. De dag ernaar ga ik na het boodschappen doen naar een pilar op de harbour bridge. Hier heb je ontzettend mooi uitzicht over het opera house, de harbour bridge en de stad. Na het mooie uitzicht gaan we naar sealife. Allerlei vissen, haaien, zeepaardjes zwemmen rond. Er zijn ook kleine pinguins. We stappen in een ruimte van 6 graden(nederlands temperatuurtje). We stappen met 8 personen in een bootje die ons even naar de pinguins vaart. Het is hier voor de kinderen nu zomervakantie 6 weken lang. Dus het was lekker druk. Na alles gezien te hebben gaan we met een groep mensen uiteten en kijken we even later naar het vuurwerk in Darling Harbour. Even een voorproefje voor over 2 dagen. Zondag ga ik naar Taroonga zoo. Daar vermaak ik me wel een tijdje tussen de apen, koala's, olifanten, giraffen enz. De olifanten worden ook gewassen en ze weten precies wat er van ze verwacht wordt. Met dit weer een douche is natuurlijk ook niet verkeerd. Grappig om een keer te zien hoe dat in zijn werk gaat. De volgende dag is het alweer de laatste dag van dit jaar. Dit jaar vier ik het eerder dan Nederland. Dat is toch ook wel een beetje gek. Om 3:45 sta ik op zodat we om 5:00 alvast in de rij te gaan staan. Je zal wel denken, die is gek. Dat ben ik ook wel een beetje

  • 03 Januari 2019 - 05:11

    Angela:

    Lekker gek doen en veel mooi dingen bekijken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Jessica

Reisverslagen

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 7117

Voorgaande reizen:

06 November 2018 - 15 Januari 2018

Australië!

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: