Byron bay and Christmas surfcamp Bendalong - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu Byron bay and Christmas surfcamp Bendalong - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Jessica Spaander - WaarBenJij.nu

Byron bay and Christmas surfcamp Bendalong

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica

28 December 2018 | Australië, Byron Bay

Maandag kom ik om 1800 aan in Byron Bay. We hebben hier weer een uur tijdschil. Nu is het tijdverschil tussen hier en nederland 10 uur. Ik ga met 2 kamergenootjes die ook vandaag gearriveerd zijn naar de supermarkt. We zitten na het eten nog even met elkaar te praten. De volgende ochtend ga ik kajakken met dolfijnen. Ik hoop ze te zien want ik hoorde van meer mensen dat ze geen dolfijnen zagen. En dan mag je het op een andere dag nog een keer doen maar toch zou het wel fijn zijn als ik ze zie. Onderweg zit ik al in de auto met mensen die het gister hebben gedaan maar ze niet hebben gezien. Samen met een meid uit Denemarken ga ik in een kajak. Bij de uitleg over hoe en wat we gaan doen begint het al te regenen. In de regen stappen we onze kajak in en gaan als eerste de zee op. We moeten met onze kajak over de golven heen dus dat is nog best een kunstje. Het lukt ons en we wachten op de anderen een stukje verder op zee. Niet bij iedereen lukt het dus we wachten best wel een tijdje. Ondertussen wordt je best wel een beetje zeeziek in je kajak. We springen eruit om even wat op te frissen. Dat helpt vaak wel. Maar wat is het water koudddd. We klimmen de boot weer in. We wachten nog even op de anderen. Ondertussen zwemmen twee meter van ons vandaan zeeschildpadden. Echt zo super gaaf!! We gaan weer terug naar het strand. Als er golf komt moeten we heel hard peddelen. Uiteindelijk worden we heel hard geduwd door de golf, wat een gaaf gevoel. Terug op het strand gekomen drinken we wat en eten tim tams. Tim tams zijn koekjes met chocolade er om heen. Ze zijn in australie heel bekend en iedereen eet ze. Ze zijn ook wel heel erg lekker, chocolade

  • 30 December 2018 - 07:46

    Ans:

    Wat gaaf Jes, zo jammer dat ik niet mee ben

  • 30 December 2018 - 11:26

    Angela:

    zo leuk al die verhalen en dan die foto's. geniet nog ff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Jessica

Reisverslagen

Actief sinds 05 Mei 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 7111

Voorgaande reizen:

06 November 2018 - 15 Januari 2018

Australië!

29 April 2014 - 05 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: